Savetnik u rešenju ZAMENE ROBE, POVRATKA ROBE I ŽALBE za naše kupce 

 

1. Odustajanje od kupoprodajnog ugovora  

1.1. kupac ima pravo da odustane od ugovora o kupovini u roku od četrnaest dana od prijema robe. Odustajanje od ugovora o kupovini zajedno sa proizvodom mora se poslati prodavcu u roku od 14 dana.  

1.2. Kupac mora robu poslati u originalnom pakovanju. Kod hrane i poslastica, roba se mora vratiti samo u neoštećenom pakovanju.  

1.3. Da odustane od ugovora o kupovini, kupac može da koristi obrazac  koji je nudi prodavac i koji možete da preuzmete ovde. Povlačenje ugovora o kupovini, kupac može poslati na adresu prodavca : "ZOOLAND " d.o.o ,Pilota Zorana Tomica b.b. 34310 Topola, PIB:101978793  

1.4. Troškove povezane sa povratom robe snosi kupac. 

1.5. Kupac ne može robu poslati pouzećem. Obračun se vrši tek nakon prijema i pregleda robe.  

1.6. U slučaju odustajanja od ugovora, prodavac će vratiti sredstva primljena od kupca u roku od četrnaest dana nakon što kupac odustane od kupoprodajnog ugovora. U slučaju bilo kakve uplate za porudžbinu, uključujući plaćanje pouzećem, poslaćemo vam novac na račun koji ste vi odredili.  

1.7. Ako je kupac dobio poklon zajedno sa robom, dužan je da ga vrati prodavcu zajedno sa robom. Obrazac za odustajanje od kupoprodajnog ugovora možete preuzeti ovde.

 

2. Zamena robe

2.1. Da biste zamenili robu, koristite način povraćaja robe opisan u Odustajanje od ugovora o kupovini.

2.2. Molimo da naručite drugu robu u e-trgovini akinu.rs

 

3. Reklamacija robe

3.1. Da biste podneli žalbu na robu, uvek je potrebno da se dogovorite sa prodavcem putem e-pošte office@akinu.com ili putem telefona 034/6812688.

 

3.2. Žalbe na oštećeni paket tokom transporta.

Ako prevoznik isporuči paket koji je oštečen, pocepan ili ima rupu u sebi:

3.2.1. Napišite na licu mesta izveštaj sa prevoznikom, koji prevoznik nosi sa sobom.

3.2.2. Kontaktirajte prodavca e-poštom office@akinu.com ili telefonom 034/6812688.

3.2.3. Po dogovoru ćemo ponovo poslati paket sa robom ili vratiti sredstva primljena od kupca u roku od četrnaest dana od prijema podataka o oštećenom paketu,  na račun koji je odredio kupac.

 

3.3. Prigovori tokom garantnog perioda.

3.3.1. Prvo kontaktirajte prodavca e-poštom office@akinu.com ili telefonom 034/6812688.

3.3.2. U slučaju reklamacije tokom garantnog perioda, kupcu ćemo ponuditi zamenu robe, popravku robe, popust ili povrat novca.

3.3.3. Kupac ne može robu poslati pouzećem. Obračun se vrši tek nakon prijema i pregleda robe.

3.3.4. Roba se mora vratiti na adresu : "ZOOLAND " d.o.o ,Pilota Zorana Tomica b.b. , 34310 Topola, PIB:101978793  Obrazac za žalbu možete preuzeti ovde.

Zooland © 2022. Sva prava zadržana. - Izrada internet prodavnice - Selltico.